Motto

Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.
Aureliusz Augustyn z Hippony.

Lato 2012 – Zamek w Malborku I

Trwało to bardzo, bardzo długo, ale w końcu udało mi się trochę ogarnąć i znowu zaczynam pisać. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie już tak długich przerw w nadawaniu 🙂

Kolejnym miejscem, które obraliśmy za swój cel, był Malbork. Od […]

Czytaj dalej: Lato 2012 – Zamek w Malborku I

Szwecja VI – Spacerkiem po Borås

Podróż w przeszłość była bardzo fascynująca, niestety nasz marcowy pobyt w Szwecji był niezwykle krótki i musieliśmy starać się zobaczyć jak najwięcej w czasie, którym dysponowaliśmy. Dlatego druga cześć wypadu do Borås to spacer po mieście.

Na początek udaliśmy się do centrum handlowego, bo mieliśmy długą listę zakupów do […]

Czytaj dalej: Szwecja VI – Spacerkiem po Borås

Szwecja II – Wrażeń Ciąg Dalszy

Podczas zakupów ogrzaliśmy się na tyle, że postanowiliśmy pozostawić nasze sklepowe łupy w samochodzie i rozejrzeć się nieco po centrum miasteczka. Budynki nie są olbrzymimi blokami. Zabudowa miasta to jedno lub dwupiętrowe domki z witrynami sklepowymi na parterze. Oczywiście i tu znajduje się kilka nowoczesnych apartamentowców z widokiem na jezioro, ale o tym […]

Czytaj dalej: Szwecja II – Wrażeń Ciąg Dalszy

Egipt IX – Kair

Kair to stolica i największe miasto Egiptu. Co ciekawe, nie wiadomo ile dokładnie ludności go zamieszkuje, bo przybywa tu około 1000 nowych mieszkańców dziennie. Taki stan rzeczy powodują ciągłe wędrówki ludności w Egipcie. Jego nazwa w literackim języku arabskim […]

Czytaj dalej: Egipt IX – Kair

Korfu III – Miasto Korfu

Korfu (Kerkira), to stołeczne miasto na wyspie Korfu, położone pomiędzy dwoma zatokami na wschodnim wybrzeżu. Na obrzeżach miejscowości znajduje się międzynarodowe lotnisko.

Wyspa Korfu

Mieszkaliśmy w Nissaki, od miasta dzieliło nas 24 km. Nie była […]

Czytaj dalej: Korfu III – Miasto Korfu

Gdynia i Gdańsk – czyli gdzie nas poniosło w weekend :)

W końcu pierwsze oznaki wiosny zostały dostrzeżone co pozwoliło mi na przyłączenie się do wyprawy nad morze. Jedni jechali zawodowo inni rekreacyjnie. Ja akurat na moje szczęście byłam w grupie rekreacyjnej i mogłam spokojnie oddać się fotografowaniu okolicy nie obawiając się, że opuszczę jakieś ważne spotkanie czy wykład 🙂

Wyjazd zaplanowaliśmy […]

Czytaj dalej: Gdynia i Gdańsk – czyli gdzie nas poniosło w weekend 🙂

Wakacyjne wspomnienia – Kołobrzeg i Sarbinowo

Tak sobie ostatnio przeglądałam zdjęcia. Różne były. Mazury, Egipt, Bielsko-Biała, Kraków jednym słowem mydło i powidło. Między innymi znalazłam zdjęcia z naszych wakacji w 2009. Nie jest to do końca tak, że wspomnienia aż tak odległe mi się przyplątały. Myślałam o ostatnich wakacjach kiedy to odwoziliśmy dziecię moje do Kołobrzegu. Postanowiliśmy sobie wykorzystać […]