Motto

Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.
Aureliusz Augustyn z Hippony.

Lato 2012 VI – Sopockie Molo

W ubiegłym roku podczas pobytu w Gdyni nie wystarczyło nam czasu na wizytę w Sopocie. Obiecaliśmy sobie wtedy, że nadrobimy to w najbliższym możliwym terminie. Nie trudno się domyślić, że skoro już dotarliśmy do Gdyni na Skwer Kościuszki i nie lało nieprzerwanie, porwaliśmy się na wypad do Sopotu. To właśnie dlatego tak szybko […]

Czytaj dalej: Lato 2012 VI – Sopockie Molo

Lato 2012 V – Gdynia – Skwer Kościuszki

Nasz wypad nad morze niestety nie był na tyle długi, żebyśmy mogli pozwolić sobie na dłuższe zwiedzanie. Z każdego miasta musieliśmy wybrać po jednym miejscu, by w ogóle cokolwiek zwiedzić i zebrać dokumentację zdjęciową ;). Gdy przyszedł czas […]

Czytaj dalej: Lato 2012 V – Gdynia – Skwer Kościuszki

Egipt VII – Dahab Blue Hole

Rajd po pustyni był niezapomnianym przeżyciem, ale niedługo po wyjechaniu z powrotem na drogę, dotarliśmy do Dahab. Największa atrakcja tego miejsca, która wpłynęła na to, że powoli powstaje tu nowy kurort jest słynna Blue Hole. To „Mekka” wielbicieli nurkowania. Jest to jedno z najsłynniejszych miejsc na świecie, w których nurkowanie dostarcza niesamowitych wrażeń. […]

Czytaj dalej: Egipt VII – Dahab Blue Hole

Egipt V – Wodny Świat Morza Czerwonego

Jak wiadomo, jedną z atrakcji, która, poza starożytnymi zabytkami i wspaniałą pogodą, wpływa na decyzję o odwiedzeniu Egiptu jest Morze Czerwone. Podobno jest to jedno z najpiękniejszych mórz świata a bogactwo i piękno jego raf koralowych nie ma sobie równych. Muszę przyznać, że rzeczywiście robi wrażenie.

Jest kilka sposobów na poznanie […]

Czytaj dalej: Egipt V – Wodny Świat Morza Czerwonego

Egipt II – Sharm el-Sheikh

Celem naszej podróży i powodem, dla którego wytrzymałam czterogodzinny lot, był Sharm el Sheikh – jeden z najbardziej znanych egipskich kurortów nad Morzem Czerwonym. Gwarantowana pogoda i ciepłe, pełne raf koralowych morze, są w stanie skłonić mnie do spędzenia […]

Czytaj dalej: Egipt II – Sharm el-Sheikh

Korfu VIII – zdjęcia nocą

Nasze wakacje na Korfu były bardzo udane i dostarczyły nam wielu wspaniałych wspomnień. Dokumentacja fotograficzna jest spora i mam nadzieję, że udało mi się pokazać kilka interesujących miejsc na Wyspie. Oczywiście poza wieloma atrakcjami w ciągu dnia każdy znajdzie dla siebie również atrakcje w godzinach wieczornych. Chociażby spacer nad brzegiem morza lub po […]

Czytaj dalej: Korfu VIII – zdjęcia nocą

Korfu VI – Samochodem po Wyspie

Podczas rejsu do Sarandy poznaliśmy bardzo miłą parę z Łodzi. Ich pobyt na Korfu już się kończył, zwiedzili prawie całą Wyspę i opowiadali nam o swojej wycieczce samochodem. Postanowiliśmy również udać się na taką wyprawę. Teoretycznie sprawa była bardzo prosta. W dniu przylotu otrzymaliśmy od rezydentki plik kartek z przeróżnymi informacjami. Między […]

Czytaj dalej: Korfu VI – Samochodem po Wyspie

Korfu II – Lot na Wyspę

Lot na szczęście nie trwał długo. Nie lubię latać samolotem. Duże to i ciężkie takie… jakoś to dla mnie wbrew logice. Nie to jednak jest dla mnie najgorsze. Najgorszy jest ból uszu nasilający się przy zmniejszaniu wysokości lotu przed lądowaniem. W tym roku zaopatrzyłam się w zatyczki do uszu Czytaj dalej: Korfu II – Lot na Wyspę

Gdynia i Gdańsk – czyli gdzie nas poniosło w weekend :)

W końcu pierwsze oznaki wiosny zostały dostrzeżone co pozwoliło mi na przyłączenie się do wyprawy nad morze. Jedni jechali zawodowo inni rekreacyjnie. Ja akurat na moje szczęście byłam w grupie rekreacyjnej i mogłam spokojnie oddać się fotografowaniu okolicy nie obawiając się, że opuszczę jakieś ważne spotkanie czy wykład 🙂

Wyjazd zaplanowaliśmy […]

Czytaj dalej: Gdynia i Gdańsk – czyli gdzie nas poniosło w weekend 🙂

Wakacyjne wspomnienia – Kołobrzeg i Sarbinowo

Tak sobie ostatnio przeglądałam zdjęcia. Różne były. Mazury, Egipt, Bielsko-Biała, Kraków jednym słowem mydło i powidło. Między innymi znalazłam zdjęcia z naszych wakacji w 2009. Nie jest to do końca tak, że wspomnienia aż tak odległe mi się przyplątały. Myślałam o ostatnich wakacjach kiedy to odwoziliśmy dziecię moje do Kołobrzegu. Postanowiliśmy sobie wykorzystać […]