Motto

Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę.
Aureliusz Augustyn z Hippony.

Lato z Kasią – Ateny

Jak można się było domyśleć, relacja z wakacyjnego pobytu Kasi w Grecji nie mogła się obyć bez opisu wizyty w Atenach. Co jak co, ale głupio byłoby nie odwiedzić stolicy będąc w Grecji i mając taką możliwość, zwłaszcza […]

Czytaj dalej: Lato z Kasią – Ateny

Lato z Kasią – Wspinaczka na Olimp

Nadszedł czas, by pokazać kolejne zdjęcia wykonane przez Kasię w ubiegłe wakacje. Jako, że za oknem pojawił się mróz i śnieg, to relacja z wycieczki na Olimp z pewnością, choć na chwilę, jest w stanie […]

Czytaj dalej: Lato z Kasią – Wspinaczka na Olimp

Lato z Kasią – Budapeszt

Tym razem zapraszam na lato z moją córcią Kasią. O ile mnie pamięć nie myli, to kiedyś w dzieciństwie oglądałam taki Czeski serial. W przypadku kolejnych kilku wpisów „Lato z Kasią” to świetny tytuł serii 🙂 Wszystkie zdjęcia, jakie obejrzycie, […]

Czytaj dalej: Lato z Kasią – Budapeszt

Lato 2012 VII – Szwajcaria Kaszubska i Skansen w Szymbarku

Kolejnego dnia wyruszyliśmy na Kaszuby odebrać Młodą z obozu. Skoro już wybraliśmy się w te strony, nie mogliśmy sobie odmówić wizyty w skansenie w Szymbarku.

Kaszubskie widoczki są niezwykle malownicze, o czym mogliśmy przekonać się podczas drogi.

Czytaj dalej: Lato 2012 VII – Szwajcaria Kaszubska i Skansen w Szymbarku

Lato 2012 IV – Rozewie – wspinaczka i ślizgaczka :)

Po deszczowym wypadzie na Hel i spędzeniu kilku godzin w korku paraliżującym jedyną drogę wyjazdową z półwyspu odeszła nam ochota na jakiekolwiek dalsze eskapady tego dnia. Jednak przecierające się niebo i zanikający deszcz zaczęły łagodzić niezłomne postanowienie udania się do […]

Czytaj dalej: Lato 2012 IV – Rozewie – wspinaczka i ślizgaczka 🙂

Lato 2012 III – Hel

Dzień podróży był dosyć intensywny, dlatego następnego dnia nie byliśmy w stanie zerwać się o świcie i przystąpić do zwiedzania okolicy :).

Około 10 wyruszyliśmy na pierwszą nadmorską wyprawę. Po krótkiej naradzie za cel obraliśmy Hel. Mieliśmy w planach odwiedzenie fokarium i cypla kończącego półwysep helski. Kusiły nas również poniemieckie bunkry […]

Czytaj dalej: Lato 2012 III – Hel

Lato 2012 I – Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

W tym roku nie udało się nam wyjechać na porządne, dwutygodniowe wakacje. Nie mogliśmy jednak obyć się całkowicie bez chwili wypoczynku i uznaliśmy, że środek lipca jest odpowiednim momentem, żeby chociaż na kilka dni wyrwać się z domu i […]

Czytaj dalej: Lato 2012 I – Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

Szwecja VII – Ulricehamn i Okolice

Pierwszego dnia nie udało nam się poznać wszystkich godnych uwagi miejsc w Ulricehamn. Dlatego postanowiliśmy tam wrócić ponownie. Jednak zanim wyruszyliśmy do centrum, w planach mieliśmy krótką wycieczkę po najbliższej okolicy. Pierwszym miejscem, które mieliśmy na naszej liście było gospodarstwo, w którym można nabyć ziemniaki :). Wjechaliśmy na puste podwórko i […]

Czytaj dalej: Szwecja VII – Ulricehamn i Okolice

Szwecja IV – Niespodzianka o Poranku

Dzień drugi 🙂 Pamiętacie widok, jaki zobaczyliśmy za oknem pierwszego dnia? Gdyby ktoś nie pamiętał, to było tak:

Możecie więc sobie wyobrazić jakie było nasze zdziwienie, kiedy po kolejnej nocy oczom naszym ukazał się taki […]

Czytaj dalej: Szwecja IV – Niespodzianka o Poranku

Szwecja III – Fotoreportaż

Trzecia odsłona naszej wiosennej wyprawy do Szwecji będzie bardziej obrazkowa niż opisowa :D. Serdecznie zapraszam na fotorelację z wycieczki do Blidsberg. Nie była to długa wyprawa, ale za to bardzo malownicza. Co prawda nie udało nam się zobaczyć rybek zamieszkujących staw, ale mam nadzieję, że przy kolejnej wizycie zobaczymy dużo, dużo rybek 🙂